Algemene voorwaarden
1. Face Fitness ( Giana De Cauwer )
Hoekestraat 82
8300 Knokke - Heist België
BTW:06.57.85.81.56
2.Al onze prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzend kosten .
3. Bestellingen en Betaling
Voor bestelling kan gekozen worden voor bankcontact of overschrijving eventuele onjuistheden in de facturatie dienen door de klant direct aan Point Du Soin gemeld te worden zodat we het bedrag kunnen corrigeren.
4. Verzending
Wereldwijde levering.verzending gebeuren via B-post en postNL voor brievenbus pakjes en pakketten.
Vanaf een stelling van 75€ zijn er geen verzendkosten naar België en Nederland.
5.Voorwaarden tijdens het transport
Face Fitness (Giana De Cauwer) kan niet verantwoordelijk geacht worden voor de beschadiging, diefstal of het verlies van goederen tijdens de verzending via onze transportpartners.
Wij doen er alles aan om de goederen zo goed en veilig mogelijk te verpakken.
6. Terug zending
Gelieve ons eerst via mail op de hoogte te brengen wanneer u een artikel wenst terug te sturen.
De consument heeft het recht aan de verkoper mee te delen dat hij afziet van zijn aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van een motief binnen de 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering.
De koper dient het product binnen de 14 kalenderdagen in originele staat, ongebruikt, onbeschadigd, voorzien van alle originele verpakking terug aan de verkoper te bezorgen.
De verkoper verbindt zich ertoe binnen de 30 dagen na ontvangst van het product het door de koper betaalde aankoopbedrag van het product (exclusief verzendkosten) terug te betalen op een bankrekeningnummer door de koper betaald.
Bij niet-correcte terugzending conform het voorgaande zal de verkoper niet gehouden zijn tot betaling van enig bedrag en blijft het product eigendom van de koper. Deze kan het dan binnen de 14 dagen terug ophalen bij de verkoper of op uitdrukkelijk verzoek van de koper en op diens kosten terugbezorgd worden aan de koper.
Het risico van de terugzending van het product alsook de kost voor het terugzenden worden uitsluitend gedragen door de koper.
7. Klacht
Wij trachten om de aangeboden artikelen zo nauwkeurig mogelijk te beschrijven en te verduidelijken aan de hand van foto's.
Indien er zich typfouten voordoen (materiële vergissingen, misslagen), dan berust dit op een menselijke, onvrijwillige fout en kunnen hieraan geen rechten ontleend worden.
Indien u twijfelt aan een bepaald product of verdere info wenst, kan u ons altijd contacteren via mail voor meer info.
Wij behouden ons ook het recht voor om onze prijzen aan te passen.
Wij stellen ook alles in het werk om onze producten zo goed mogelijk te controleren.
Indien er zich eventuele gebreken zouden voordoen aan de artikelen aangeboden op onze website Gelieve ons dit ook mede te delen zodat wij de producten ook extra kunnen controleren.
Wij stellen alles in het werk om eventuele klachten te verhinderen, te verhelpen en op te lossen. Indien u iets terug wenst te sturen altijd deze verzenden met tracking om misverstanden te vermijden. Terug sturen is op eigen risico. Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor letsels of schade voortkomend uit gebruik van onze producten.
8. Garantie
Zoals opgelegd door de wettelijke bepalingen geldt voor onze producten ook een wettelijke garantie.
Indien een product niet voldoet aan de overeenkomst dient de koper de verkoper hiervan binnen de 7 dagen volgend op de levering op de hoogte te stellen.
De eventuele vergoeding hiervoor kan nooit groter zijn dan het gefactureerde/betaalde bedrag aan de koper. Gewoonlijke of normale slijtage, onopzettelijke of opzettelijke veranderingen toegebracht door de koper aan het product, het niet kunnen voorleggen van een factuur of geldend betaalbewijs en diverse nalatigheden zijn uitdrukkelijke maar daarom niet limitatieve uitzonderingen op het voorvermelde garantiestelsel.
9. Privacy
De gegevens van onze klanten.
Deze worden niet aan derden doorgegeven.Point Du Soin mag deze gegevens gebruiken voor de promotie van haar producten en diensten. De deelnemer heeft het recht tot inzage van de gegevens die op hem/haar betrekking hebben en kan de rechtzetting of het schrappen ervan vragen door een e-mail te versturen aan.
10. Leverings termijn
Wij proberen alle bestellingen binnen 1 à 3 dagen te verzenden. De producten die gepersonaliseerd/handgemaakt zijn hebben een levertermijn van 4 à 12 werkdagen. Stuur ons zeker een mailtje (giana@pointdusoin.be) indien je voor jouw bestelling de levertermijn wil weten.
11. Betaling
U kan eenvoudig, snel en veilig betalen via:
Met creditcard (VISA/Mastercard) of via Bankcontact of via bankoverschrijving (je bestelling zal dan wel pas verstuurd worden als het geld op de rekening staat). Het geld dient binnen 2 dagen overgeschreven te worden.
Indien je ons een bewijsje van betaling mailt, kunnen wij je bestelling ook onmiddellijk verwerken en verzenden.